22 July 2011

Demam Chicken Chop

Semalam turn Ilhan check up 9 bulan.
Tengah elok tunggu giliran tiba-tiba ada 1 family ni menonong je bawa dua anak mereka masuk bilik misi.
Beberapa saat kemudian, dengar misi tu ketawa kuat tak ingat.
Ok, seminit lepas tu family ni keluar. No giliran saya dipapar di skrin.
Lupa bgtau, saya di Klinik Desa Chepor bersama Ilhan yg cool.
Abangnya, Khalish saya pasti sedang bad mood di rumah bersama Bapak dia - kena tinggal paksa. hehe...

Misi : Hari ni saya dapat nama penyakit baru. Tu gelak tak ingat dunia tadi. Tak tahan.
Saya : Ceciter sikit.
Misi : Tadi puan tu bawa anak dia dengan konfiden cakap, "Nurse, anak saya kena demam chicken chop. Cuba tengok bintik-bintik merah ni. Saya apalagi, gelak tak ingat. Tak tahan...
Saya : Hahaha...patutlah.

Hehehe...jangan akak tu gi kedai makan order chicken pox sudah. Haru...

Oh, si babam Ilhan saya ni sekarang :

Berat : 8.75kg (naik 500gm)
Tinggi : 72cm (naik 5cm)
BMI : 17 (turun 1.3)

Sebab turun kerana berat naik sikit, tinggi naik banyak.
Tak pe Ilhan, janji anak Ibu ni berselera makan apa saja dan minum susu ibu.

Sekarang ni, sibuk berlatih aksi merangkak.
Tempat dahan berpaut adalah badan Ibu, Ayah dan Abang.

No comments:

Post a Comment