14 August 2010

Selamat Hari Lahir, Cinta Hatiku....


p/s: Entry ini khas ditujukan untuk suamiku yang tercinta. Dan untuk tatapan anak-anak bila dah besar nanti.

Hari ini....14 Ogos 2010

Selamat hari lahir yang ke-30, B.

Meskipun baru 2 tahun menjadi rakan kongsi dari segala segi namun ini adalah tahun pertama kita menyambut besday awak dalam keluarga kecik kita.

Saya masih ingat...lepas 2 bulan kita bernikah, besday awak pun tiba. Kita sambut besday awak kat rumah mama (awak kan anak mak) secara kecil-kecilan (potong kek dan makan k-f-c). Time tu tak silap saya hadiahkan awak baju, kan2...?

Tahun pertama kahwin / tahun lepas saya tak dapat sambut besday dengan awak sebab masa tu saya masih lagi dalam tempoh berpantang di kampung. Tapi, awak dirai dengan gembiranya oleh keluarga di PJ. Kesian awak tak dapat hadiah masa tu, sebab saya dah hadiahkan Khalish untuk awak. hehehe.

Tahun ni pulak..nak bagi awak ape ek? Ha...sebelum tu mengenai impian awak yang acapkali mendambakan Blackberry adalah sangat mendukacitakan kerana nak kasi hadiah mahal-mahal pun sekarang ni saya bergelar surirumahtangga sepenuh masa jek tapi kalau setakat belanja makan tu no problem laaa…

Oh ye, awak request nak berbuka pose dengan piza ayam sinar ramadan kan? Pastu awak nak saya buatkan oreo ciskek ye? Ok...pagi ni kita pergi beli barang buat ciskek ok. Harap-harap menjadi sebab saya dah dapat resepi yang mabeles dari internet.

Maka...sempena hari lahir awak ni..saya doakan awak supaya dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, diberi sebaik-baik kesihatan dan dipermudahkan urusan dunia akhirat.

Saya juga mendoakan awak menjadi hamba yang sentiasa mengingati Allah, anak yang soleh serta suami dan ayah terbaik untuk anak-anak kita. Amin...

Ketahuilah....saya amat mencintai awak...walaupun sekarang ni saya dah jarang ucapkan (fahamilah mood isterimu yang bermuatan sarat nih) tapi dalam hanya awak yang bertahta di hati saya. Love U so much :D.

No comments:

Post a Comment