24 May 2010

Mini Celebration 2010

Selepas beberapa hari tertangguh akibat lebihan hormon M = malas. Hari ni saya melunaskan hutang bergambar mengenai sambutan 3+1 (12 Mei: besday Khalish, 19 Mei: besday Ibu Khalish dan 31 Mei: ulangtahun ke-2 perkahwinan saya dan Ayah Khalish).

Sambutan kecil-kecilan dibuat memandangkan keluarga yang lain berada jauh di mata. huhuhu... Apapun, ia diadakan ekslusif untuk keluarga kecik kami bagi menjimatkan masa dan kos??? Tak de kek besar - sebab saya risau diabetes semasa hamil akan datang kembali (walaupun saya suka makan kek SR) selain Khalish juga ditegah makan benda yang terlalu manis atau masin).

Jom layan gambar sajalah ye...

Saya buatkan mini muffin kukus kurang manis untuk sarapan Khalish. Tak perlu risau soal manis. hehehe...


2 jenis kek SR kononnya kek besday saya dan Khalish. huhuhu....Sangat sedap ok. Lupakan soal manis dan kalori seketika.

Lepas makan Piza Thai dan Lasagna kat PH, teringin makan Laksa Sarawak kat Laksa Shack la pula. Nafsu resaksa betul.

Makanan kegemaran Khalish bila ke kedai mamak - Roti nan cheese...setengah keping dia sorang je.


Makanan yang paling special antara semua- dimasak dengan penuh kasih sayang oleh Orang Sebelah saya. Penne goreng dan air serbat (koktail+soda+susu sejat+ais). Bertambah membelon perut acik...

Sekian laporan jalan-jalan-makan-melantak dari saya. Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment