31 December 2009

Khalish E-Shoppe akan dibuka kurang dari 24 Jam dari sekarang!!!

Akhirnya termakbul juga hasrat ibu nak buka e-shop sendiri. Selepas bertungkus lumus, berhempas pulas dan berpenat jerih hampir 2 bulan, masa yang dinantikan bakal tiba beberapa jam dari sekarang.

Sengaja memilih tahun baru untuk hari pelancaran e-shoppe nih (ceh..bunyik macam pembukaan hyper market lak...kikiki) bagi menaikkan semangat berniaga yang sedang memuncak naik seiring dengan azam baru ibu. (fahamkah anda dengan ayat yang berputar belit nih?)

Sejak tak bekerja hampir 2 tahun, ibu seperti mati kutu - dek kebosanan melampau -tak de aktiviti mencabar minda + menjana pendapatan sendiri- untuk dibuat. Tiap2 hari- off course layan si encem boy tu-wat bekpes cik abg-kemas rumah-masak-layan suduko-tunggu cik abg balik keje-menonton-tidor-g soping, jenjalan...adoi...60% best 40% busan2...

Makanya, timbul idea untuk membuka e-shoppe ni bagi memenuhi impian dan masa ibu, kumpul RM sebab nak beli rumah idaman (yang ada 2 sky garden) serta menikmati pengalaman sebagai usahawan dunia maya yang dah sedia ada ni.

Untuk pengetahuan, e-shoppe ni menjual pelbagai item yang dirasakan menarik pada pandangan ibu selain permintaan dari keluarga, sedara mara n kengkawan. Item akan ditambah secara berperingkat dari masa ke masa.

Harapan ibu, moga Khalish e-shoppe ini mendapat sokongan dari semua. Doakan ibu berjaya yer. Salam Tahun Baru 2010!!

No comments:

Post a Comment